Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

ma thelei jai titlo?

Diladi twra en i prwti m apopeira san blogger? Telia newb dld..
Anw, as kanoume mia apopeira, en kamnei kako.

auti ti kria nixta lipon, vriskw ton eauto m na skeftete akoma mia fora poso exw varethei ti zoi tou fantarou. ne ime e3w, ne epia me ton anipsio m kai kapious parees gia nargile jai mpira, alla se lies ores pale pao mesa. to mono thetiko pou exw sto mialo m,ine to gegonos oti enje emeinan polles re sira. 15 mines eperasan arketa grigora, dedomenis tis katastasis. pou simenei oti jino pou emeine en tha arkisei na perasei. jai to kalo m, ws twra en ixa jai toso megalo provlima ne kamnw mesa. ime pou tous pio 'mi-giriles' pou egnwrisa mes ta strata. tespa, enna perasei i gamimeni i 8iteia, pou enna paei?...

i megaliteri diskolia pou antimetwpisa ws twra, stin diarkeia autwn twn 15 minwn, itan na 3eperasw mia gamimeni kolo-sxesi, pou den emporouse na teliwsei pio ado3a gia mena. ime se ena simeio twra, me ta jerrrrata(elpizw na evala arketa rrr gia na tonisw ti sovarotita tis le3is) na ftanoun ta tavania, etsi orea jai klostra opws tou tragou. jai egw o malakas na tin thorw oneiro akoma, jai na 3ipno skeftomenos poso omorfo itan touto to oneiro. o malakas. alla ftanei, kapou prepei na stamatisw jai gw na vasanizw ton eauto m. na fkalw to vraxioli me to asteri pou pas to sheri m, jai na fila3w/peta3w otidipote mou thimizei tin afentia tis. prin ligo kairo itan i moni m ske4i, meta to kako pou m ekame itan i moni m ske4i, jai tora apla emfnizete se kapies stigmes mes to nou, otan i parousia tis mona3ias m ine toso ma toso faneri. alla touto ginete olo jai pio spania. ara kamnoume polli proodo. sovara twra, xwris na peripezw ton eauto m, ekama proodo, jai idi arxisa na niothw polla kalittera me ton eauto m, jai pleon mporw na gelasw jai na diaskedasw xwris na exw mavra sinnefa giro pou to mialo m.

Tespa! efkala arketa pramata p mesa m, estw jai an den ethela na anafertw PALE se touta. oi ske4eis omws kathodigounte apo ta aisthimata, jai to pio diskolo prama na ti8ase4eis se ena atomo ine ta aisthimata tou.twra gt lalw ta aftonoita, den gnwrizw, alla afou to egra4a, aisto jiame.

jai exw jai defteres ske4eis gia to tattoo pou imoun toso pwromenos jai siouros oti tha ekamna.. alla telika skeftoume oti eshei tosa pio omorfa pramata na kamw panw m para ena stavro me -sixwreste tis ekfraseis m alla etsi en to sxedio- ena aidio mes tin mesi jai ena peos na fakka giro..
alla enna to kamw re gmt, gt arese m polla to sxedio, gt 3erw oti polla lioi enna to katalavoun, jai gia ton logo pou to ekama. jino to tattoo tha simvolizei mia pleura tou xaraxtira m. jai se opion areskei, emena den me poli endiaferei tlk an den me katalavoun oi perissoteroi. ena tattoo ine pano apola prwsopiko, jai en panw sto diko sou swma, oi kapiou allou.
Ne re, exw tattoo ena stavro, me poutto jai villo panw, So Fuckin What?

tespa, kanei me tes anti-koinwnikes m staseis, na men foitsiasoume jai ta mwra..
till next time, catch ya on the flip-side

3 σχόλια:

  1. thelw na dw touto to sxedio! iparxei kapu mesto internet na to dw? simfwnw en panw sou j en diki sou i apofasi ti ena kameis,an thelis kamnis j ena kladi me 3 pullakia p kathounte.

    koitakse meta apo polli meleti epi tou thematos ekateliksa sto simperasma oti oulla kseperniounte me ton xrono,so prepi na eshis ipomoni panw sou.
    afta

    ΑπάντησηΔιαγραφή