Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Dear Diary,

Μπορείτε να μου εξηγήσετε σας παρακαλώ, ποίος αθκιασερός κάθετε τζαι θκιαβάζει τα diary entries μου; Γιατί εν diary τούτο, ας μην περιπαιζούμαστε. Τζαι εσείς θκιαβαζετε τα προσωπικά μου δεδομένα.. Εν αντρέπεστε λέω γω..

Σοβαρά εν χάσιμο χρόνου. Για παράδειγμα τώρα, καρτεράς να θκιαβάσεις κάτι αστείο, η δραματικό, η κάτι που να σε εμπνεύσει, αλλά το μόνο που κάμνεις είναι να τρωεις την ώρα σου. Εχτως τζαι αν εν γιαυτό που είσαι δαμε, άρα είσαι οκ.

Εν πάση περιπτώσει, εν έχω κάτι να φκαλω που μέσα μου τουντη στράτα, η τουλάχιστο αν έχω κάτι, εννεν ο τόπος δαμε. Απλά επέρασε πολλής τζαιρος που την τελευταία φορά που έγραψα κάτι τζαι ένιωσα λιο άσχημα.. Εν κρίμα το καημένο το blog.. Επιαε σκόνες τζαι ιστούς..

I read something today.. Someone was having existential issues, and was asking his friend for advice. his friend replied: "Why do you worry about these things my friend? Our lives HAVE meaning. Every single one. If nothing mattered, if no one mattered, then why all this pain and tragedy in this world? Why all the mourning of lost lives? Because we CARE, that's why my friend. We care so much, we can't contain it and we cry, we shout, we put our fists through walls.. If nothing mattered, we wouldn't care, and if we didn't care, nothing would matter..."

Μεν με κατακρίνεις, όπως έλαλε ένα γνωστό πρόσωπο κάποτε. Για να είμαι πιο ακριβείς, "Don't judge me.." έλαλε μου. Ηθελα να σε αφήκω με κάτι inspirational γιαυτό είπα να συμπεριλάβω τούντο κομμάτι στα αγγλικά. Αλλά τελικά ούτε εμένα μου άρεσε. Νομίζω εν κάμνει το diary μου για έτσι πράματα. Αλλά αφού το έγραψα, αιστο τζιαμε. Προσπαθώ να μεν φιλτράρω τον νου μου τζαι τες σκέψεις μου, νομίζω τούτο εν το point του diary..

Χατες, κάνει μας ποψε νομίζω. εβαρήθηκα εγώ η ίδιος να γράφω, σκεφτου εσυ πόσο.. Καημένε μου..

Till next time, catch ya on the flip side.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου